Rick Versteegh is op 1 januari van dit jaar toegetreden tot de directie van Hill+Knowlton Strategies in Nederland. Binnen de directie, die naast hem bestaat uit José Tijssen, Jenny Grevenstuk en Jack de Vries, is Rick in het bijzonder belast met het HR-aspect dat bepalend is voor het succes voor onze business, zoals training en werving. ‘The battle for talent wordt voor onze business steeds relevanter, vandaar dat hier specifieke aandacht voor is in de samenstelling van de directie. Rick heeft zich op dit terrein al meer dan bewezen in zijn rol als manager van ons Young Professionals programma’, aldus Managing Director Jack de Vries.
Hill & Knowlton ondersteunt en adviseert de nieuwe zakenvrouw van het jaar, Esther Raats, bij media-aanvragen en zorgt er voor dat Esther in diverse tijdschriften, dag- en vakbladen, radio- en televisieprogramma’s verschijnt. Hill & Knowlton begeleidde Esther Raats al eerder dit jaar voorafgaand aan en tijdens de uitreiking van de Prix Veuve Cliquot.
In één middag ontspint zich op het Hill & Knowlton kantoor een real-time scenario met faxen, emailberichten en telefoontjes rondom een fictieve crisis met een biofarmaceutisch medicijn. De deelnemers bereiden zich in twee groepen (journalist en woordvoerder) voor op de onderlinge confrontatie: een TV-interview voor het avondjournaal.
20 december 2016. Op Twitter is een nieuwe hashtag gelanceerd: #dingendiewelleukwarenin2016. Het lezen van de reacties zorgt voor een glimlach. Het bevestigt het beeld van ‘met mij gaat het goed, maar met ons gaat het slecht’, zoals het vaak uit onderzoeken naar voren komt. We zijn het gelukkigste land, maar zijn somber over de toekomst van onze samenleving.
• “Ik ben blij dat de 3 punten in de tas zitten.”
• “De trainer beslist.”
• “Het is altijd lekker als je scoort, maar we hebben het met het team gedaan.”
• “Niets is zeker in het voetbal.”
Het WK voetbal is in volle gang en ‘de bal’ domineert het TV scherm. Maar al lang vóórdat het WK begon, domineerde de bal, de adidas +Teamgeist, in de media.
Van 18 tot en met 21 februari wordt in Sporthal Opperdam in Volendam het WK Indoor Touwtrekken gehouden. Wat geweldig. Een mooiere illustratie van sport en spelen kunnen we ons bijna niet voorstellen.
Centraal-Europa is een belangrijke groeimarkt voor Rodamco Europe. Zo opende de grootste vastgoedbelegger en –manager in de Europese winkelsector onlangs het nieuwe winkelcentrum Chodov in Praag, Tsjechië. Om de strategie van Rodamco Europe - focus op topkwaliteit winkelcentra in belangrijke Europese steden - in de praktijk te laten zien, organiseerde Rodamco Europe samen met Hill & Knowlton een bezoek aan de Tsjechische hoofdstad voor analisten & beleggers en voor de media.
We hebben er al vaker over geschreven: de woordvoering in het voetbal door spelers en trainers is te vaak een belediging voor de voetbalfan. Wat gaat dat worden in Brazilië?
Wegens groot succes heeft Hill & Knowlton Nederland besloten een vervolg te geven aan de kerstkaartenactie. Ook dit jaar willen we de creativiteit van kinderen ‘gebruiken’ voor een originele kerstgroet aan onze relaties. Om onze kerstgedachte te delen, belonen we het meest creatieve ontwerp met de hoofdprijs van € 1.000,- die de winnaar zelf aan een goed doel naar eigen keuze mag schenken.
Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door uw browser op uw harde schrijf van uw computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.”
Om verder te gaan naar de website, verzoeken wij u om akkoord te geven.