Search Results:
(514)
Order by:
                    

Show:
      

Query:
Top bedrijfsleven voert interne controle op Amsterdam, 13 oktober 2003- CEO’s van de grootste bedrijven ter wereld voorzien een vaste plaats voor corporate governance in hun dagelijks beleid. Dit blijkt uit de Corporate Reputation Watch, het jaarlijkse internationale CEO-onderzoek van communicatieadviesbureau Hill & Knowlton.
13 oktober 2003 | Nieuws
Nederland maakt kennis met eerste bal zonder stiksels Al jaren levert adidas de bal voor de Wereldkampioenschappen voetbal. De Tango en Tricolore zijn bekende namen van WK-ballen. Sinds Euro2000 heeft ook het Europees Kampioenschap voetbal een ‘eigen’ bal. Na de Silverstream in 2000 zal op het komende EK in Portugal de Roteiro schitteren.
6 maart 2004 | Nieuws
Nieuwe Klanten
6 april 2004 | Nieuws
Zuivelproducent Campina trakteerde Nederland op Koningskindvla met de naam Amalia; anderhalve dag na de bekendmaking van de naam van de jongste oranjetelg. In november benaderde Campina Hill & Knowlton met het verzoek om media aandacht te creëren voor deze inhaker. En dat hebben ze geweten bij de grootste zuivelproducent van Nederland.
6 april 2004 | Nieuws
Communicatie is een vak van kennis, kunde, gevoel en ook van boerenverstand, volkswijsheid en psychologie van de koude grond.
6 april 2004 | Nieuws
Maak je droom waar en word Junior Dolfijnentrainer! Idolphins 2004 biedt kinderen van 9 tot 15 jaar de kans hun droom waar te maken en Junior Dolfijnentrainer te worden. Een wel heel bijzondere actie die Hill & Knowlton bedacht voor Dolfinarium Harderwijk - reeds jarenlang een trouwe klant - om ook in 2004 zo veel mogelijk bezoekers naar het Park te trekken.
6 mei 2004 | Nieuws
Bij elke reorganisatie moeten drie belangrijke communicatieregels in acht worden genomen.
6 juni 2004 | Nieuws
Een mondhygiënestrip die in enkele seconden op je tong smelt voor een langdurig intens frisse adem. Een productintroductie die vooral de jonge doelgroep van Listerine Actives op een bijzondere manier moest weten te bereiken en te prikkelen.
6 juli 2004 | Nieuws
1.000 euro aan Plan Nederland Jules uit Maastricht, 10 jaar oud, heeft de Hill & Knowlton kerstactie gewonnen met zijn originele en doordachte ontwerp. Jules heeft besloten de hoofdprijs van 1.000 euro aan Plan Nederland te geven. Plan Nederland is een internationale, kindgerichte ontwikkelingsorganisatie die in 45 programma-landen werkt. De belangrijkste doelstelling van Plan is om de levensomstandigheden van kansarme kinderen in ontwikkelingslanden te verbeteren.
6 juli 2004 | Nieuws
Nederlands bedrijfsleven blijkt onvoldoende slagvaardig Nederlandse bedrijven zijn onvoldoende slagvaardig om met verandering te kunnen omgaan. Dat zeggen Nederlandse topmanagers in een onderzoek dat is uitgevoerd door de Erasmus Universiteit Rotterdam in opdracht van HP Nederland.
6 augustus 2004 | Nieuws