14 juli 2017

Hill+Knowlton Strategies Nederland wint internationale communicatieprijs voor Takeaway.com beursgang

Met haar communicatiestrategie voor de beursgang van Takeaway.com heeft Hill+Knowlton Strategies Nederland een Golden World Award for Excellence (GWA) gewonnen in de categorie Financial services & investor relations. Deze Awards worden toegekend voor werk in communicatie en public relations dat voldoet aan de hoogste standaarden in het vakgebied. De internationale prijs wordt ieder jaar uitgereikt door de International Public Relations Association (IPRA), de wereldwijde beroepsvereniging voor communicatieprofessionals.
Hill+Knowlton Strategies Nederland wint internationale communicatieprijs voor Takeaway.com beursgang
Hill+Knowlton ontwikkelde de communicatiestrategie voor de zeer succesvolle beursgang van Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, aan EURONEXT Amsterdam. Een belangrijk onderdeel was het onder de aandacht brengen van het bedrijf, de internationale groeistrategie, het business model en de belangrijkste investeringscriteria van Takeaway.com bij alle relevante stakeholders. De communicatiestrategie en begeleiding door Hill+Knowlton zorgde voor ongeëvenaarde aandacht van media en opinieleiders en steun van investeerders en andere belangrijke stakeholders voor de beursgang van Takeaway.com.


De communicatiestrategie werd ontwikkeld en uitgevoerd door een team van communicatieprofessionals onder leiding van Sabine Post - de Jong, Board Director en Practice Lead van de Financial+M&A Practice van Hill+Knowlton in Nederland.


“We zijn ontzettend trots dat we mochten bijdragen aan het succes van de beursgang van Takeaway.com. Deze belangrijke internationale communicatieprijs is daarbij een mooie erkenning. De beursgang is een goed voorbeeld van het creëren van deal- en IPO-acceptatie bij alle stakeholders, waar Hill+Knowlton Strategies zich door kenmerkt. Het bevestigt de leidende positie en expertise die Hill+Knowlton in Nederland  heeft op het gebied van M&A transacties en IPO’s.” aldus Sabine Post - de Jong.

Voor meer informatie :

Sander Denneman
Consultant & Marketing and New Business Manager Netherlands

email: sander.denneman@hkstrategies.com