Wij nemen het voortouw in het creëren van acceptatie bij alle stakeholders. Wij helpen onze opdrachtgevers om reputaties te bouwen en beschermen onder de meest uitdagende omstandigheden.
Onze communicatie-experts weten hoe het toevoegen van geloofwaardigheid echt werkt.
Zij adviseren en ondersteunen u met creativiteit in strategie en uitvoering.
Voor direct contact: Issues & crisis communicatieteam Hill+Knowlton Strategies: 020-404 47 07 of buiten kantooruren +31-6-21 87 37 06

Wordt 2019 het jaar van politieke aardverschuivingen? Nieuwe samenstelling Eerste Kamer, Klimaatakkoord.. Over die… https://t.co/n6GGR5vOq0

RT @HKStrategies: We are pleased to announce that Annemieke Nol has joined H+K Netherlands as strategy director! She'll be working across a…

Het team van Hill+Knowlton Nederland wenst u fijne feestdagen en een gezond 2019! https://t.co/AyZwK2yHU4

Nederlandse merken worden gezien als de meest innovatieve van Europa. Kantar en WPP presenteerden gisteren in het… https://t.co/yaLmU99SJy

Een vooruitblik op 2019 door @JackdeVries : de afgelopen weken schrijft de pers steeds negatiever over dit kabinet… https://t.co/mB638kZig7

RT @BNR: Via reclames en sociale media krijgen niet alleen consumenten, maar ook bedrijven en merken te maken met desinformatie. Hoe gevaar…

Communicatieprominenten José Tijssen en Annemieke Nol versterken Hill+Knowlton Strategies.… https://t.co/D2ICxi1jrp

H+K's Anthony Hellegers licht in de nieuwsbrief van @gcn_nl het belang van het sociaal contract tussen private bedr… https://t.co/rf4ToVcc7e

RT @HK_EMEA: We are thrilled to announce that last week we picked up 3 awards @IPRA GWA Gala. Congratulations to @HKStrategies_NL who picke…

Vandaag wonnen wij twee @ipraofficial Golden World Awards voor ons werk voor @BANDenMILIEU in de categorie crisisma… https://t.co/dQBLIJOu2a

Evert_45, won de @Cannes_Lions Grand Prix en Goud in Entertainment én Brons voor UX Design. Trots om de PR en… https://t.co/lJfsObJsm9

H+K's Frans van der Grint geeft deze week zijn #visie op de rol van #CFO in zijn column in CFO Magazine. Lees de co… https://t.co/zfPrrE59nO

Deze week start Karl Emerick Hanuska bij ons als Director Financial & Corporate Communications. Hij zal bestuurders… https://t.co/7p5fBqDnPZ

Vandaag wonnen we de SABRE EMEA Agency of the Year. Een fantastische prestatie van ons hele netwerk! #communicatie… https://t.co/Lx3xKTVHDz

Wij zijn enorm trots dat we een Issues Management SABRE Award hebben gewonnen voor ons werk voor @BANDenMILIEU: Fig… https://t.co/gUvgPcfIeh

Gefeliciteerd met het winnen van een #AMMA2018 Award @McDonaldsNL (Merk van het jaar) en @KPN (Beste gebruik van ee… https://t.co/gh31KAG2wL

Vandaag was H+K’s nieuwe generatie #dealmakers bij de eerste Young @MenACommunity bijeenkomst. Met meer dan 100 M&A… https://t.co/k4P6oAy2W6

H+K Nederland is 3x genomineerd als #finalist voor de @holmesreport 2018 #SABREawards EMEA . Met ons werk voor Shel… https://t.co/Lsc7LXdTDx

H+K's Ingo Heijnen geeft zijn visie op hoe bedrijven om moeten gaan met #fakenews in zijn laatste @LinkedIn artikel… https://t.co/mcyNG6RVHf

Waarom de ontwikkeling van #5G meer urgentie verdient in Nederland. Anthony Hellegers licht toe: https://t.co/eVYboO4O1A

Nieuws

​Rick Versteegh treedt toe tot directie Hill+Knowlton Strategies

21 februari 2019
Rick Versteegh is op 1 januari van dit jaar toegetreden tot de directie van Hill+Knowlton Strategies in Nederland. Binnen de directie, die naast hem bestaat uit José Tijssen, Jenny Grevenstuk en Jack de Vries, is Rick in het bijzonder belast met het HR-aspect dat bepalend is voor het succes voor onz(...)
lees meer »

Content isn’t king, relevance is!

7 december 2018
The world around us is changing; customer brand loyalty is decreasing, partly due to the influence of (social) media, which can demolish reputations within a day. Besides that, brands are struggling and are trying to create even more content for the masses to stay relevant and visible.
lees meer »
meer nieuws »
Hill+Knowlton Strategies is steevast betrokken bij alle gezichtbepalende M&A en IPO transacties, zowel nationaal als crossborder.
Een goed gevoel voor de politieke en maatschappelijke agenda kan van groot belang zijn voor de prestaties en het voortbestaan van organisaties.
Hoe houdt u regie bij publicatie door toezichthouders?