Wij nemen het voortouw in het creëren van acceptatie bij alle stakeholders. Wij helpen onze opdrachtgevers om reputaties te bouwen en beschermen onder de meest uitdagende omstandigheden.
Onze communicatie-experts weten hoe het toevoegen van geloofwaardigheid echt werkt.
Zij adviseren en ondersteunen u met creativiteit in strategie en uitvoering.
Voor direct contact: Issues & crisis communicatieteam Hill+Knowlton Strategies: 020-404 47 07 of buiten kantooruren +31-6-21 87 37 06

Nederlandse merken worden gezien als de meest innovatieve van Europa. Kantar en WPP presenteerden gisteren in het… https://t.co/yaLmU99SJy

Een vooruitblik op 2019 door @JackdeVries : de afgelopen weken schrijft de pers steeds negatiever over dit kabinet… https://t.co/mB638kZig7

RT @BNR: Via reclames en sociale media krijgen niet alleen consumenten, maar ook bedrijven en merken te maken met desinformatie. Hoe gevaar…

Communicatieprominenten José Tijssen en Annemieke Nol versterken Hill+Knowlton Strategies.… https://t.co/D2ICxi1jrp

H+K's Anthony Hellegers licht in de nieuwsbrief van @gcn_nl het belang van het sociaal contract tussen private bedr… https://t.co/rf4ToVcc7e

RT @HK_EMEA: We are thrilled to announce that last week we picked up 3 awards @IPRA GWA Gala. Congratulations to @HKStrategies_NL who picke…

Vandaag wonnen wij twee @ipraofficial Golden World Awards voor ons werk voor @BANDenMILIEU in de categorie crisisma… https://t.co/dQBLIJOu2a

Evert_45, won de @Cannes_Lions Grand Prix en Goud in Entertainment én Brons voor UX Design. Trots om de PR en… https://t.co/lJfsObJsm9

H+K's Frans van der Grint geeft deze week zijn #visie op de rol van #CFO in zijn column in CFO Magazine. Lees de co… https://t.co/zfPrrE59nO

Deze week start Karl Emerick Hanuska bij ons als Director Financial & Corporate Communications. Hij zal bestuurders… https://t.co/7p5fBqDnPZ

Vandaag wonnen we de SABRE EMEA Agency of the Year. Een fantastische prestatie van ons hele netwerk! #communicatie… https://t.co/Lx3xKTVHDz

Wij zijn enorm trots dat we een Issues Management SABRE Award hebben gewonnen voor ons werk voor @BANDenMILIEU: Fig… https://t.co/gUvgPcfIeh

Gefeliciteerd met het winnen van een #AMMA2018 Award @McDonaldsNL (Merk van het jaar) en @KPN (Beste gebruik van ee… https://t.co/gh31KAG2wL

Vandaag was H+K’s nieuwe generatie #dealmakers bij de eerste Young @MenACommunity bijeenkomst. Met meer dan 100 M&A… https://t.co/k4P6oAy2W6

H+K Nederland is 3x genomineerd als #finalist voor de @holmesreport 2018 #SABREawards EMEA . Met ons werk voor Shel… https://t.co/Lsc7LXdTDx

H+K's Ingo Heijnen geeft zijn visie op hoe bedrijven om moeten gaan met #fakenews in zijn laatste @LinkedIn artikel… https://t.co/mcyNG6RVHf

Waarom de ontwikkeling van #5G meer urgentie verdient in Nederland. Anthony Hellegers licht toe: https://t.co/eVYboO4O1A

H+K's Evelyn Smeets geeft haar visie op het belang van cultuurprogramma's bij verandertrajecten binnen bedrijven in… https://t.co/d69re1zVvW

Digitalisering staat maar beperkt op het programma voor #GR2018, aldus @Nederland_ICT: https://t.co/AZKby2JIoR. Dre… https://t.co/srHxZkuh9U

RT @HKStrategies: "Surround yourself with people that challenge you so you can learn how to challenge others." @HKStrategies_NL CEO Frédéri…

Nieuws

Content isn’t king, relevance is!

7 december 2018
The world around us is changing; customer brand loyalty is decreasing, partly due to the influence of (social) media, which can demolish reputations within a day. Besides that, brands are struggling and are trying to create even more content for the masses to stay relevant and visible.
lees meer »

Nederlandse merken worden gezien als de meest innovatieve van Europa

7 december 2018
Op 6 december presenteerden WPP en Kantar de BrandZ™ ranglijst, met Nederlands’ 30 meest waardevolle merken. Disruptieve ‘nieuwe reuzen’ en iconische merken staan zij aan zij in deze eerste Nederlandse versie van de BrandZ Top 30.
De BrandZ Top 10 meest waardevolle Nederland
(...)
lees meer »
meer nieuws »
Hill+Knowlton Strategies is steevast betrokken bij alle gezichtbepalende M&A en IPO transacties, zowel nationaal als crossborder.
Een goed gevoel voor de politieke en maatschappelijke agenda kan van groot belang zijn voor de prestaties en het voortbestaan van organisaties.
Hoe houdt u regie bij publicatie door toezichthouders?